Arrow
Arrow
Slider

كميسيون ويژه به تخلفات شركت‌هاي حمل و نقل در پايانه بار كرمان رسيدگي مي كند

در .

كميسيون ويژه رسيدگي به تخلفات شركت‌هاي حمل و نقل درخصوص اجراي ابلاغيه سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي با هدف تسريع در رسيدگي به مشكلات رانندگان در بخش تضييع حقوق آنان توسط برخي شركتهاي حمل و نقل متخلف  در مركز استان كرمان تشكيل و طي كمتر از 2 هفته به تخلفات15 شركت رسيدگي نمود.

سيد علي حاج سيد عليخاني مدير كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان كرمان با اعلام اين خبر گفت" به منظور كوتاه شدن زمان رسيدگي ها كميسيون ماده 12 بصورت خاص و فوق العاده در پايانه بار مركز استان تشكيل گرديد تا تخلفات بصورت فوري مورد بررسي و اتخاذ تصميم قرار گيرند.
مهندس سيد عليخاني تصريح كرد: از نكات با اهميت و اساسي در خصوص اين كميسيون آن است كه ضمن كوتاه كردن فاصله زماني بين كشف تخلف تا صدور تصميم قانوني، محدود به مكان و زماني خاص نبوده و در هر نقطه از استان كه فرآيند حمل و نقل  جاري باشد مي تواند نسبت به كشف تخلف و اتخاذ تصميم قانوني اقدام نمايد.
وي افزود: باتوجه به اولويت برخورد با تخلفات تضييع كننده حقوق رانندگان در پايانه هاي بار، مانند اخذ كميسيون يا كارمزد اضافه بر مصوبات قانوني از راننده، عدم مسئوليت پذيري شركت درخصوص پرداخت كامل كرايه راننده در مقصد و سوءاستفاده از كارت هوشمند راننده، كميسيون يادشده  پانزده نوبت اقدام به برگزاري جلسه در پايانه  حمل ونقل كالاي كرمان  نموده و به شكايات رانندگان رسيدگي  نمود كه  تخلفات عمدتا" ، اخذ كميسيون اضافي و عدم پرداخت كرايه حمل به رانندگان بود،
سيد عليخاني  تاكيد كرد: رانندگان عزيز هنگام صدور بارنامه چنانچه با مواردي از جمله دريافت كميسيون بيش از ميزان مصوب قانوني مواجه شدند، مي توانند با ارائه بارنامه به نمايندگان سازمان مستقر در پايانه  و اداره كل،مراجعه نموده  وشكايت خود را تسليم نمايند تا اين ادارا كل در اسرع وقت اقدام به رسيدگي ، برخورد قانوني و اطلاع رساني به راننده شاكي نمايند